HOE WERKEN WIJ?
TRANSPARANTIE
Klanttevredenheid en klantontzorging vormen de hoofdkabels van het Techniics-netwerk. Hierbij staan betrokkenheid, transparantie en een korte communicatielijn bij ons centraal. Ons team staat elke dag opnieuw voor de volle 100% achter elk project, waarbij we continu meedenken en de klant maximaal ondersteunen doorheen alle fases. Elk project bij ons is uniek, echt maatwerk met een integrale en innovatieve aanpak. Hier streven we naar het bekomen van de best mogelijke oplossing door een optimaal samenspel tussen opdrachtgever, partners/leveranciers en onszelf.
Zo ontzorgen wij de klant ook volledig van de verplichte administratie, zorgen we voor tijdelijke check-ups en conformiteitsrapporten (vb. vijfjaarlijkse keuringen), en controleren en rapporteren we voortdurend.
VAST CONTACTPERSOON
Voor elk project duiden wij een projectmanager aan, die u al vaste contactpersoon begeleidt doorheen alle fases. Zo is er iemand van A tot Z met uw project bezig en vormt dit een vlotte en betrouwbare communicatie.
We maken steeds duidelijke afspraken die werkbaar zijn voor alle partijen. Zo kunnen we ook in de moeilijke fases van het project steeds bij elkaar terecht. Onze meerwaarde bestaat erin dat we ons niet louter toeleggen op de technische uitvoering, maar u bijstaan in alle stappen van het project, gaande van technisch advies en ondersteuning tot de installatie en projectmanagement van de verschillende technieken.
Geïnteresseerd in een samenwerking? Wij maken voor elk project een gedetailleerde offerte op, inclusief technisch dossier en plannen. Nadien kijken we in overleg met de klant aan welke eisen het systeem moeten voldoen. Na ons passend advies gaan we aan de slag en wordt de installatie door ons verzorgd, van installatie tot controle.
SNEL SCHAKELEN
Voor, tijdens of na, wij houden u als klant gedurende het hele project regelmatig op de hoogte van de laatste updates. Na een grondige inspectie van de opgeleverde werken, inclusief keuring door een extern controleorgaan en een finale validatie van de opdrachtgever, wordt het volledig As-built dossier overgemaakt.
Onze flexibiliteit maakt dat we u steeds snel en efficiënt kunnen helpen, ongeacht de grootte of complexiteit van de opdracht. Samen met ons uitgebreid netwerk van kwalitatieve partners kunnen wij op elk moment de meest passende service aanbieden.
Bij Techniics maken we het verschil door het technische luik een kwalitatieve end-to-end oplossing te bieden aan onze klant. Zo staan we standvast achter een doorgedreven klantenrelatie op basis van betrokkenheid en een juiste, transparante communicatie. Door een professionele samenwerking aan kwalitatieve bouwprojecten zorgen we voor een maximale ontzorging en kan u zich voor de volle 100% concentreren op uw kernactiviteit.
Ook na uw project kan u steeds op beide oren slapen bij Techniics. We leveren een divers aanbod van servicecontracten en door onze 24/7 permanentiedienst staan we de klok rond paraat om u zo snel mogelijk bij te staan bij technische defecten.